Võrreldes eelmise aasta I poolega, kasvas Rotterdami Sadamas suurte konteinerlaevade käitlemine selle aasta I poolel üle kolmandiku, teatab Transport Weekly.
Kui 2009. aasta I poolel käideldi sadamas 52 suurt konteinerlaeva, mille mahtuvus on 10 000-15 000 TEU-d, siis selle aasta I poolel on see näitaja 70 ehk 34,6% rohkem.
Suurim saavutus läks kirja aprillis, kui ühelt hiidlaevalt laaditi maha ja laaditi peale 8 053 TEU-d, mis on kaugelt enam, kui keskmine näitaja 4 650 TEU-d laeva kohta.
Enim laevu selle aasta I poolel tuli Maerski Line´i nime all (22 laeva), teiseks jäi CMA CGM (15 laeva), järgnes Hanjin (13 laeva), siis tulid Cosco (11) laeva ja MSC (9 laeva).
Artikkel jätkub pärast reklaami
Sadama juhtkonna ootustel peaks hiidlaevade käitlemine jätkama kasvu. Lähikuudel peaks MSC, Maersk Line´i ja CMA CGMi nime all tulema vähemalt 10 hiidmõõtmelist konteinerlaeva.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.