• 19.07.10, 16:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rotterdamis konteinervedu võimsas kasvus

Võrreldes eelmise aasta I poolega, kasvas Rotterdami Sadamas suurte konteinerlaevade käitlemine selle aasta I poolel üle kolmandiku, teatab Transport Weekly.
Kui 2009. aasta I poolel käideldi sadamas 52 suurt konteinerlaeva, mille mahtuvus on 10 000-15 000 TEU-d, siis selle aasta I poolel on see näitaja 70 ehk 34,6% rohkem.
Suurim saavutus läks kirja aprillis, kui ühelt hiidlaevalt laaditi maha ja laaditi peale 8 053 TEU-d, mis on kaugelt enam, kui keskmine näitaja 4 650 TEU-d laeva kohta.
Enim laevu selle aasta I poolel tuli Maerski Line´i nime all (22 laeva), teiseks jäi CMA CGM (15 laeva), järgnes Hanjin (13 laeva), siis tulid Cosco (11) laeva ja MSC (9 laeva).

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sadama juhtkonna ootustel peaks hiidlaevade käitlemine jätkama kasvu. Lähikuudel peaks MSC, Maersk Line´i ja CMA CGMi nime all tulema vähemalt 10 hiidmõõtmelist konteinerlaeva.
 
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele