• 19.07.10, 16:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rotterdamis konteinervedu võimsas kasvus

Võrreldes eelmise aasta I poolega, kasvas Rotterdami Sadamas suurte konteinerlaevade käitlemine selle aasta I poolel üle kolmandiku, teatab Transport Weekly.
Kui 2009. aasta I poolel käideldi sadamas 52 suurt konteinerlaeva, mille mahtuvus on 10 000-15 000 TEU-d, siis selle aasta I poolel on see näitaja 70 ehk 34,6% rohkem.
Suurim saavutus läks kirja aprillis, kui ühelt hiidlaevalt laaditi maha ja laaditi peale 8 053 TEU-d, mis on kaugelt enam, kui keskmine näitaja 4 650 TEU-d laeva kohta.
Enim laevu selle aasta I poolel tuli Maerski Line´i nime all (22 laeva), teiseks jäi CMA CGM (15 laeva), järgnes Hanjin (13 laeva), siis tulid Cosco (11) laeva ja MSC (9 laeva).

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sadama juhtkonna ootustel peaks hiidlaevade käitlemine jätkama kasvu. Lähikuudel peaks MSC, Maersk Line´i ja CMA CGMi nime all tulema vähemalt 10 hiidmõõtmelist konteinerlaeva.
 
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele