• 07.06.10, 13:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mais ostja lemmik Toyota

Mais aasta parimat tulemust näidanud uute sõiduautode müügis oli rahva lemmikuks taaskord Toyota, kuid muutusi tuli teistes kohtades, ilmneb Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu (AMTEL) andmetest.
Selle aasta mais läks kaubaks 769 sõiduautot, mis on nii eelmise aasta maist kui üldse selle aasta lõikes parim tulemus.
Enim läksid kaubaks uutest sõiduautodest taas Toyotad, teiseks jäid taas Škodad, kuid kolmanda positsiooni haaras Hondalt Volkswagen
Liigiti oli sõiduautodest mais hinnatuim väike keskauto (260 tükki, osakaal 34%), järgmine oli keskauto (175, 23%), siis tuli aeglustita maastur (96, 12%), mille kannul tuli kohe väikeauto (91, 12%). Mahtuniversaale sõiduauto baasil müüdi 52 (7%) ja kaubiku baasil 50 (7%). Suuri keskautosid läks müügiks 21 (3%), aeglustiga maastureid 18 (2%). Maha müüdi ka 3 luksautot ja 3 miniautot.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mais Eestis müüdud uute sõiduautode pingerida TOP10
Toyota             115
Škoda             105
Volkswagen   63
Honda            61
Ford                48
Peugeot         47
Citroen           42

Hetkel kuum

Artikkel jätkub pärast reklaami

Subaru           41
Nissan           36
Mazda            28
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele