Selle aasta parima tulemuse andnud uute tarbeautode müügis oli margiti parim Peugeot, liigiti kaubik alla 4 kuubise kaubaruumiga, ilmneb Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu (AMTEL) andmetest.
Mais läks kaubaks 123 uut tarbeautot, tegemist on selle aasta parima tulemusega.
Margiti on liider Peugeot, teine on Mercedes-Benz ja kolmas Citroen.
Liigiti oli hinnas kaubik kaubaruumiga kuni 4m3 (40 tükki), teiseks jäi pikap (16) kolmandaks kaubik üle 4 m3 kaubaruumiga ja täismassiga 3,5 tonni (12), neljandaks kaubik üle 4 m3 kaubaruumiga ja täismassiga 2,8 - 3,49 tonni (11) ja üle 16 tonnise täismaasiga sadulveokid (11), viiendaks kaubikud üle m4 m3 kaubaruumiga ja täismassiga 2,7 tonni (9), kuuendaks bussid 10-19 istmega (8), seitsmendaks muud veokid (7), kaheksandaks veokid täismassiga 6-11,99 tonni (3), üheksandaks veokid täismassiga kuni 3,49 tonni (2), kümnendaks kaubikud täismassiga 3,5-6 tonni (1), bussid üle 32 istmega, veokid täismassiga 3,5 tonni (1), veokid täismassiga 12-15,99 tonni (1). Kaubaks ei läinud ühtegi 20-32 istmega bussi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Margiti oli jaotus järgmine:
1. Peugeot 40
2. Mercedes-Benz 17
3. Citroen 15
4. Isuzu, Iveco, Scania,
Toyota, 7
5. Volvo 5
6. MAN, Opel 3
Artikkel jätkub pärast reklaami
7. DAF, GAZ, Ford,
Mazda, Mitsubishi,
Volkswagen 2
8. Škoda 1
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.