Selle aasta parima tulemuse andnud uute tarbeautode müügis oli margiti parim Peugeot, liigiti kaubik alla 4 kuubise kaubaruumiga, ilmneb Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu (AMTEL) andmetest.
Mais läks kaubaks 123 uut tarbeautot, tegemist on selle aasta parima tulemusega.
Margiti on liider Peugeot, teine on Mercedes-Benz ja kolmas Citroen.
Liigiti oli hinnas kaubik kaubaruumiga kuni 4m3 (40 tükki), teiseks jäi pikap (16) kolmandaks kaubik üle 4 m3 kaubaruumiga ja täismassiga 3,5 tonni (12), neljandaks kaubik üle 4 m3 kaubaruumiga ja täismassiga 2,8 - 3,49 tonni (11) ja üle 16 tonnise täismaasiga sadulveokid (11), viiendaks kaubikud üle m4 m3 kaubaruumiga ja täismassiga 2,7 tonni (9), kuuendaks bussid 10-19 istmega (8), seitsmendaks muud veokid (7), kaheksandaks veokid täismassiga 6-11,99 tonni (3), üheksandaks veokid täismassiga kuni 3,49 tonni (2), kümnendaks kaubikud täismassiga 3,5-6 tonni (1), bussid üle 32 istmega, veokid täismassiga 3,5 tonni (1), veokid täismassiga 12-15,99 tonni (1). Kaubaks ei läinud ühtegi 20-32 istmega bussi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Margiti oli jaotus järgmine:
1. Peugeot 40
2. Mercedes-Benz 17
3. Citroen 15
4. Isuzu, Iveco, Scania,
Toyota, 7
5. Volvo 5
6. MAN, Opel 3
Artikkel jätkub pärast reklaami
7. DAF, GAZ, Ford,
Mazda, Mitsubishi,
Volkswagen 2
8. Škoda 1
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.