• 07.06.10, 14:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mai tarbesõidukeist hinnatuim Peugeot

Selle aasta parima tulemuse andnud uute tarbeautode müügis oli margiti parim Peugeot, liigiti kaubik alla 4 kuubise kaubaruumiga, ilmneb Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu (AMTEL) andmetest.
Mais läks kaubaks 123 uut tarbeautot, tegemist on selle aasta parima tulemusega.
Margiti on liider Peugeot, teine on Mercedes-Benz ja kolmas Citroen.
Liigiti oli hinnas kaubik kaubaruumiga kuni 4m3 (40 tükki), teiseks jäi pikap (16) kolmandaks kaubik üle 4 m3 kaubaruumiga ja täismassiga 3,5 tonni (12), neljandaks kaubik üle 4 m3 kaubaruumiga ja täismassiga 2,8 - 3,49 tonni (11) ja üle 16 tonnise täismaasiga sadulveokid (11), viiendaks kaubikud üle m4 m3 kaubaruumiga ja täismassiga 2,7 tonni (9), kuuendaks bussid 10-19 istmega (8), seitsmendaks muud veokid (7), kaheksandaks veokid täismassiga 6-11,99 tonni (3), üheksandaks veokid täismassiga kuni 3,49 tonni (2), kümnendaks kaubikud täismassiga 3,5-6 tonni (1), bussid üle 32 istmega, veokid täismassiga 3,5 tonni (1), veokid täismassiga 12-15,99 tonni (1). Kaubaks ei läinud ühtegi  20-32 istmega bussi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Margiti oli jaotus järgmine:
1. Peugeot                         40
2. Mercedes-Benz            17
3. Citroen                           15
4. Isuzu, Iveco, Scania,
Toyota,                                 7
5. Volvo                                5
6. MAN, Opel                      3

Hetkel kuum

Artikkel jätkub pärast reklaami

7. DAF, GAZ, Ford,
Mazda, Mitsubishi,
Volkswagen                        2
8. Škoda                              1

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele