Maailma kõige hinnatumaks automargiks brändide hulgas sai BMW, teatab Kauppalehti.
Millward Browni igal aastal koostatud autobrändide edetabel BrandZ Top 100 tõstis seekord troonile Baieri autotootja BMW, mille brändiväärtuseks tuli 271,4 miljardit krooni. Eelmise aasta liider Toyota vajus napilt mõne miljoniga teiseks, kolmandaks tuli Honda.
BMW-l on viimasel ajal läinud hästi mitmetes edetabelites.
Ehkki Toyota kaotas oma eelmise aasta väärtusest 27%, uskus Millward Browni brändijuht Peter Walshe, et peagi on see jaapanlaste autotootja kahe kahjumiaasta järel liider. Toyota ise loodab käesoleva aasta lõpetada 46,8 miljardi kroonise kasumiga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tabelis on eelmise aasta taustal suurim kukkuja Porsche 31%-ga. Sellele margile sai saatuslikuks ebaõnnestunud Volkswageni vallutus. Esikümnesse murdsid sisse Audi ja Renault. Seevastu eelmisel aastal 9. kohta hoidnud Lexus kukkus esikümnest välja. Sama saatus tabas ka eelmisel aastal 10. koha hoidjat Chevrolet´d.
BrandZ Top 100 tabel koostatakse üle 1,5 miljoni tarbija hinnangu baasil.
Tabel:
2010 (2009) mrd. krooni
1. (2.) BMW 271,42. (1.) Toyota 271,43. (5.) Honda 177,844. (4.) Mercedes 171,605. (3.) Porsche 149,766. (6.) Nissan 107,647. (7.) Ford 87,368. (8.) VW 87,369. (-) Audi 45,2410. (-) Renault 40,56
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.