• 25.05.10, 09:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veohind on mitte euro, vaid turu nägu...loodetavasti

Alates uuest aastast kehtima hakkav euro vedajate kinnitusel hinnakerget ei too, külla aga lihtsust arveldamisel. Hinnakerke toob nõudluse kasv ja vedajate puudus.
„Kaob lihtsalt ära konverteerimine. Kindlasti läheb mugavamaks,“ kirjeldas Transring Tartu OÜ juht Jaak Kivisild olukorda, kus Eestis vahetab euro krooni välja. See käib nii kliendi kui vedaja kohta.
Samuti pidas ta alusetuteks kartusi, et ühes euro tulekuga kerkiksid veotariifid. Klientidele, kes arveldavad Eestist välja jääb üldiselt kõik samaks. Vast kolmandate maadega arveldamine võib muutuda, kuna lähtevaluutaks saab krooni asemel ju euro.Samas aga tõdes Kivisild, et tariifid sel aastal ikkagi kerkivad – kuid mitte euro tuleku tõttu, vaid ...
DSV Transport juhataja Jaan Lepp samuti ei osanud näha seoses euro tulekuga mingit erilist muutust. Eesti krooni kurss on seotud euroga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 „Kui euro tulekuga hinnad lähevad üles, nagu mujal on juhtunud, siis efekt võib-olla tuleb. Puhttehnilisi muutusi ei oska prognoosida,“ viskas ta siiski õhku ühe võimaluse.Samas nägi Lepp sellel aastal veotariifide kallinemist umbes ...
Kui palju sellel aastal veohinnad kerkivad maanteeveos ja lennukauba veos ning miks, selle kohta loe tänase Äripäeva paberväljaande logistikarubriigist. 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele