Valdusfirma MootorReisi Gruppi kuuluv AS Lux Express Estonia asendab rahvusvahelise bussiliini kaubamärgi Eurolines odav-kaubamärgiga Simple Express, teatab bussifirma.
Bussiliikluse operaator MootorReisi Grupp kavatseb loobuda Eurolinesi kaubamärgist ja hakkab edaspidi pakkuma teenust kahe
uue kaubamärgi all: Lux Express ja Simple Express. Esimene neist on suunatud lisateenuseid hindavale tööreisijale. Teine püüab olla "... Baltikumi esimene odavbussitoode soodsat ja kiiret bussiühendust hindavale noorele reisijale," seisab firma teates
"Miks sündis otsus tuua turule odavbussiliin Simple Express?
- 2009. aastal kokku vedas Lux Express 95401 reisijat. Hinnanguline turuosa oli bussitranspordi osas umbes 65-70%.
- Aastal 2008 kasvas turg Tallinn-Riia liinil eelmise aastaga võrreldes 80%, 2009 võrreldes 2008 ~13%.
- Seoses Lux Express osakaalu kasvuga liinil ja senisest suuremat lisaväärtust pakkuvate toodete turuletoomisega on ka keskmine hind 2010 v. 2009 tõusnud 6-7%.
- Samas on turul väga olulised, traditsiooniliselt bussitransporti kasutavad segmendid, kelle jaoks peamine otsustusargument on hind. Lux Express, kui põhitoode ei vastanud enam nende segmendi ootustele ja vajadustele.
- Lux Expressi hinnangul võiks turg aastaks 2013 jõuda u 250’000 reisijani, millest 60-70’000 võiks olla Simple Express.
Siit tuli idee tuua turule uus odavtoode, mis pakuks stabiilset ja usaldusväärset transporditeenust turu madalaima hinnaga. Erinevus Luxiga on siis tavajuhul ~40%, " selgitab ettevõte oma sammu.
Hetkel kuum
Ligi 40 Finnairi pilooti saavad koondamisteate
Bussifirma reisijate arv Tallinn-Riia liinil on, võrreldes 2009. aasta nelja alguskuuga, kasvanud 2010. aasta esimesel neljal kuul 26%.
Kuu 2009 2010 Muutus
Jan 5110 6338 24% Feb 5026 6471 29% Mar 6133 8144 33% Apr 6759 8128 20% Kokku 23028 29081 26%
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Äsja kaubamärkidega mitu puhku vangerdanud ASi Lux Express juhataja Hannes Saarpuu põhjendas muutusi vajadusega täpsustada teenust, millele aga konkurente pole.
MootorReisi Grupp OÜ omanik Hugo Osula sõnul on rahvusvahelise bussiveo hiilgeajad ümber, kuid Eestit kollitab Euroopa otseühenduste põud.
Lätlaste lennufirma airBaltic ja meie bussivedaja Lux Express hakkavad toimetama ühise kaubamärgi airBalticBus all, teatab bb.lv.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.