Tallink kasutas juhust ja prahtis jõude konutava reisilaev Regina Baltica Hispaaniasse.
Tallink Grupp AS-i peadirektor Lembit Kitter ei osanud selle peale midagi kosta.
Tallink Grupp AS-i kommunikatsioonijuht Luulea Lääne sõnul aga peab see tõsiasi paika.
Kas peab paika, Tallinki laev Regina Baltica viibib hetkel Hispaanias ja hakkab sõitma Nador-Almeria liinil firma Acciona Trasmediterranea teenistuses?
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Ei oska vastata, pole sellega tegelenud, küsige Tanel Hinnolt või Luulea Läänelt," jäi Kitter elegantselt vastuse võlgu. Et Hinno oli hõivatud, andis vastuse Lääne.
"Just. See peab paika. Suviseks perioodiks prahtisime Regina Baltica sinna. See laev sõitis enne viimati Riia-Stockholmi liinil, kuid siis jäi see väljavahetamise tõttu seisma," sõnas Lääne ja viitas Regina Baltica asendamisele Romantikaga.
Mis on põhjus?
"Otsisime seisvale Regina Balticale rakendusvõimalusi. Kui ilmus välja prahtija, siis .... see on äritehing."
Kui palju Tallink sellest tehingust tulu saab?
"Kindlasti selle lepingu detaile me ei avalda," tuli vastuseks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.