Ehkki hiilgeaegade taustal on seis veel sant, kosus USA automüük selle aasta aprillis, võrreldes eelmise aasta aprilliga, viiendiku võrra, teatab Kauppalehti.
Kui 2009. aasta aprillis müüdi USA-s uusi autosid 819 540, siis selle aasta aprillis 982 131 ehk 19,8% rohkem.
Samas võrreldes selle aasta märtsiga, kahanes autode müük 8%.
Samas tootjate poolelt veel aasta tagasi kõõlus nii mõnigi ameeriklaste autotootja pankroti veerel. Kuid nüüd on seis muutunud. Näiteks General Motorsi (GM) tegevjuht Ed Whitacre teatas just, et firma maksis riigiabi rahad koos intressidega tagasi ja enne tähtaega.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Esmaspäeval avaldasid GM, Ford Motor Company, Chrysler ja teised tootjad oma aprillimüügi tulemused.
Võrreldes aastataguse aprilliga, kasvatasid Ford ja Chrysler selle aasta aprillis automüüki 25%. Kusjuures Fordi igakuine müügikasv üle 20%-i on kestnud juba viis viimast kuud.
Välismaise Toyota müük kasvas USA-s aprillis samuti veerandi võrra ja seda hoolimata viimase aja erinevatest probleemidest.
Automüügi pingereas oli aprillis esimene GM, teine Ford, kolmas Toyota.
Automüükide kasvu taustal paralleeselt allahindlused kahanesid.
Fordi selle aasta I kvartali müügitulemused aga ületasid analüütikute ootusi.
Sellel aastal loodetakse USA-s müüa uusi autosid 11,5 - 12,5 miljonit. Samas näiteks aastal 2007 müüdi uusi autosid 16 miljonit.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.