Islandi vulkaanilise tuha pilvedest lõikab kasu Ecolines omal moel: pane aga 50-70% hinnale otsa ja, näe, ikka kliendid sõidavad, kuid nüüd ... on nad korralikumad.
"Lisasime 12 bussi. Nüüd liigub Riiast, kus meil on põhiline ümberistumine, umbes 20 bussi päevas," selgitas Ecolinesi juhataja abi Natalja Martõgina.
Kuuldavasti Ecolines tõstis ka piletihinda. Kas see peab paika?
"Jah, tõstsime küll. Tõstsime 50-70%. Tallinn-Riia liinil ei tõstnud, kuid Riiast edasi Euroopasse tõstsime," kõlas vastus.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Miks?
"Sellepärast, et seni paljud ostsid pileteid, mis ju ei maksnud palju ja muudkui annulleerisid ning buss sõitis pooltühjalt. Nüüd aga, kui pilet ei maksa mitte 2 000 krooni, vaid 3 500 krooni, enam tühistada ei soovita ja kõik sõidavad," seletas ta.
Kas reisijaid ei ole sellepärast vähemaks jäänud?
"Ei."
Kas reisijad sellepärast protesteerima pole hakanud?
"Ei."
Kas tööd on praegu siis külluses?
"Jaa - kõik liinibuissid on täis ja kõik tellimussõidud on ka käigus. Just toome Saksamaalt kolm 30-inimeselist gruppi."
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.