Enne kauba toomist merekonteineriga uuri tollitasusid ja kas kaupa tohib üle piiri tuua. Konteiner täida alati põrandapinna ulatuses, pakenda kaup hoolikalt ja kinnita.
„Konteineril tuleb alati põrand täis laduda, et asjad liikuma ei pääseks, raskemad asjad alla, kergemad üles. Kaup vastupidavatesse karpidesse või pakenditesse ja kindlalt paigale,“ selgitas Schenker AS konteinervedude osakonna juhataja Kaspar Kull merekonteinerite täitmise põhimõtteid. Vajadusel tasub kasutada ka kinnitusrihmasid. Kauba kinnituse ja paigalduse eest vastutab klient, kuid veol konteineriga kordasaadetava eest operaator ehk vedaja.
Kuidas merekonteineriga kaubavedu tellida ja mis see maksma läheb, selle kohta loe tänase Äripäeva paberlehe logistikarubriigist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.