• 24.03.10, 15:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parts: Estonian Air peab ise konkurentsiga hakkama saama 

Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Partsi sõnul näitab airBalticu Eestisse tulek, et siinsel lennuturul ruumi on ja Estonian Air peab ise hakkama saama, teatab ERR.
"Kui on pakutud, et riik võiks hakata eelarvest mingeid ühendusi või liine doteerima, siis airBalticu sammud ju tegelikult näitavad, et turul on ruumi," kinnitas Parts ERR-i uudisteportaalile.
"Estonian Airi seisukohast tuleb see konkurents vastu võtta ja pakkuda airBalticust paremaid võimalusi," lisas ta.
Kuigi riik on Estonian Airi aktsionär, on AirBalticu Eestisse laienemine Partsi sõnul kindlasti hea. "Me ei taha hakata kuidagi turul tegutsevaid ettevõtteid kiusama, takistama või pärssima. /.../ Estonian peab vastavalt tegutsema ning olema parem ja kvaliteetsem," sõnas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Parts ütles, et monopoolses staatuses olevad ettevõtted võivad teha veidraid samme, kuid konkurents on iga toimiva turu osa.

Seotud lood

Uudised
  • 22.04.10, 15:18
Estonian Air saabki Eestile?
Ilmselt lähipäevail läheb riik Estonian Airi ostu otsustavale sirgele, ilmneb Bloombergist. Täna lennufirma ostu arengutest valitsuse istungil ülevaadet andnud majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts on seni jäänud tabamatuks.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele