• 15.03.10, 08:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Autojuhi öine tööaeg lühem

Võrreldes senise korraga, muutus uue liiklusseaduse järgi öösel töötava autojuhi tööaeg lühemaks, kuid samas rangemaks, teatab Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsioon (ERAA).
Selle aasta jaanuarist jõustunud liiklusseaduse uues redaktsioonis on muudetud ka autojuhi öisel ajal töötamise korda.
Uue redaktsiooni sõnastus on järgmine:
"kui juht töötab kella 00.00 ja 06.00 vahelisel ajal, ei tohi igapäevane tööaeg ületada kümmet tundi iga 24-tunnise ajavahemiku kohta."

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eelmise redaktsiooni sõnastuse järgi ei tohtinud igapäevane tööaeg ületada ületada 10 tundi iga 24-tunnise ajavahemiku kohta, kui juht töötas kella 00.00 ja 07.00 vahelisel ajal üle nelja tunni.
 Veel on lisatud seadusesse järgmine punkt:
"Kui reisi jooksul muutub igapäevase tööaja nõude järgimine võimatuks põhjustel, mis ei allu juhi tahtele ega olnud teada enne reisi algust, siis sobiva peatuskoha leidmise eesmärgil või muu tööprotsessi lõpetamise vältimatul vajadusel võib juht tööaja piirangust kõrvale kalduda, tagades liiklus- ja tööohutusnõuete täitmise."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele