Eesti Vedurimeeste Kutseliidu juhatuse esimees Tõnu Väät ei näe Eesti raudteelastel streikimiseks mingit põhjust.
Ajal, mil Soomes üks streik järgneb teisele - alles ju lõpetasid bussijuhid, nüüd siis kord sadamatööliste käes - pole Eestis veondusevallas kosta ühtki streigipiuksu. Samas aga pole olukord veonduses tervikuna kiita. Vast on Eesti vedajad arusaajamad, tublimad ja lihtsalt kangemast puust - pealegi ju ränk punaveneaeg seljataga.
Tänane Äripäeva päevaküsimus kõlab: Miks teie ei streigi?
"Väga hea küsimus... Praegu pole raudteelastel Eestis põhjust streikida. Tööd on tulnud juurde, peale eelmisel aastal koondmisi oleme töötajaid hoopis juurde võtnud, kaupa jätkub, palku pole langetatud, kollektiivlepingud on osaliselt sõlmitud, soodustused 2010. aastaks on paigas," loetles Väät raudteel valitseva olukorra positiivseid külgi.
"Streigiks pole põhjust. Pigem on põhjust rahul olla. Võrreldes teiste ettevõtetega, kus on must pilt, Eesti raudteel küll öelda ei saa, et midagi halvasti oleks," nentis ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.