Posti- ja logistikaettevõtte juhtimissüsteem tunnistati rahvusvahelisele standardile ja parimale praktikale vastavaks. Sertifikaadi pidulik üleandmine toimub täna, 9. veebruaril kell 16.00 Eesti Posti peamajas (Pallasti 28, Tallinn).
Eesti Posti juhtimissüsteemi korrastamine kestis 1,5 aastat. „Muudatused puudutasid kõiki postiasutusi üle Eesti ja olid seetõttu väga mahukad,“ selgitas posti- ja logistikaettevõtte juhatuse liige Aavo Kärmas. „Dokumendihalduse korrastamiseks tuli käivitada uus tarkvarakeskkond, lisaks koolitasime oma inimesi ja muutsime tegutsemispõhimõtted tänapäevasemaks. Eesti Posti töö juhtimise ja teenuste kvaliteedi tõstmisel on pidev, soovime homme olla paremad kui täna. “
Juhtimise parandamise esimesed tulemused on juba ilmnenud – 2009. aastal paranes märgatavalt Eesti Posti kullerteenuse (ELS) kvaliteet. Praeguseks on jõutud tasemele, kus 98–99 saadetist sajast jõuab kohale õigeaegselt ja ka ülejäänutel on keskmine hilinemine alla 15 minuti.
„Eesti Post on oma 3200 töötajaga suurim ettevõte Eestis, mis sertifitseerimise tervikuna edukalt läbinud. Heameel on, et Eesti Post riigiäriühinguna on muutunud paindlikuks, tänapäevaseks ja efektiivseks posti- ja logistikaettevõtteks,“ tõdes sertifitseerimist korraldava Bureau Veritas Eesti juhataja Tiit Hindreus. Varem hoidis tiitlit G4S, kellel oli sertifitseerimise hetkel töötajaid alla 2000.
Eesti Post kuulub 2008. aastast Eesti Kvaliteediühingu liikmete hulka.