• 29.01.10, 09:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Renault püüab sõita päikesega

Renault katsetab päikeseenergial töötavaid laadimispunkte elektriautode akude laadimiseks,
 Prantsusmaa presidendi Nicolas Sarkozy juuresolekul allkirjastasid Renault, EDF, GBH (Groupe Bernard Hayot), Total Réunion, GE Money ja GERRI agentuur ühiste kavatsuste protokolli 50 eksperimentaalse elektrisõiduki ja peamiselt päikeseenergial töötavate akude laadimisjaamade katsetamiseks Prantsusmaale kuuluval Reunioni saarel India ookeanis.  
 Allkirjastatud dokument paneb paika eksperimendi põhimõtted, millega testitakse elektrisõidukeid ja nende laadimiseks kasutatavaid taastuvenergial töötavaid laadimispunkte.
 VERT-programmi eesmärgiks on testida erineva suuruse ja metoodikaga (normaal- ja kiir-) laadimise infrastruktuuride rakendamist tagamaks liikumisvajaduse rahuldamine geograafiliselt piiratud territooriumil. 
 VERT annab samuti võimaluse testida konkreetseid elektrilisi liikumisvahendeid ettevõtete või valitsuste autoparkide tarbeks, samuti eraisikute tarbeks.
 Projektist saadavaid teadmisi saaks rakendada sarnaste elektrisüsteemidega riikides või regioonides.
 
 

Seotud lood

  • toostusuudised.ee
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele