Eelmisel aastal kärpis Taani laevandushiid oma kulusid üle paarikümne miljardi ja haaras turgu juurde, edastab Logistics Finland.
A.P. Møller-Mærsk kärpis eelmisel aastal oma kulusid 22,15 miljardit Eesti krooni. Samal ajal õnnestus firmal konteinerkaubanduses suurendada oma osalust ja seda hoolimata rahalistest tagasilöökidest.
Firma juhtkonna seletusel on edu taga juba 2008. aastal käivitatud firma tõhustamisprogramm, mis nägi ette kulude vähendamist umbes 11 miljardit krooni. Kuid tegelikkuses suudeti kokkuhoida üle 22 miljardi krooni. Selline tulemus annab lootust jõuda aastail 2013-14 pakkumise-nõudluse mõistlikku tasakaalu.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Maersk Line otsib turult ehitajat suurimatele konteinerilaevadele.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.