Eile õhtul upitas Statoil kütusehinda liitri kohta kolmandik krooni. Süüdi selles külm ilm, toibuv majandus ja tugevned dollar, ilmneb kütusefirma pressiteatest.
"Lähtuvalt toodete sisseostuhindade kallinemisest tõstis AS Eesti Statoil eile, 11. jaanuaril, kell 23:00 mootorikütuste jaemüügihindu. Mootoribensiinide hind muutus 30 senti liitri kohta ja diislikütusel 35 senti liitri kohta.
Peamiseks hinnamuudatuse põhjuseks on valmistoodete sisseostuhindade tõus, mida mõjutab peamiselt külmalaine põhjapoolkeral, kus paikneb ka ligi 40% maailma naftavarudest tarbiv USA.
Lisaks ilmastikuoludele mõjutab naftasaaduste hindu ka majandusolukorra järkjärguline paranemine maailmas ja dollari kursi tugevnemine viimase nelja nädala jooksul," seisab Statoili pressiteates.
Seega alates eilsest õhtust on kütuste hinnad Statoili jaamades järgmised:
Teeninusjaamades:
Mootoribensiin 95 16.95
Mootoribensiin 95 Ultima 17.20
Mootoribensiin 98 Ultima 17.45
Diislikütus Fortis 16.90
Automaatjaamades 1-2-3:
Hetkel kuum
Üleskutse vedajatele: andke teada kui teie ettevõtte veok on saanud Taanis ebaõiglaselt trahvi!
Mootoribensiin 95 16.70
Mootoribensiin 98 17.20
Diislikütus 16.65
Neste esindaja teatel tõstsid nemad oma ketis hindu täna hommikul kell 10.
Seega on siinseteski automaatjaamades hinnad sellised:
Futura 95 Euro 16.70
Futura 98 Euro 17.20
Futura D Euro 16.65
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänane kütuseliitri odavnemine arenes kui vesternis: Neste eeskuju langetada hinda 20 senti virgutas tund hiljem Statoili tegutsema, veel tunnijagu hiljem kellas ka Lukoil oma hinnalangetusest. Neste ja Statoil põhjendasid seda sammu omamoodi: ühe jaoks sisseostuhind odavnes, teise jaoks kallines...
"Kui nüüd Neste ja Statoil pidama jäävad, siis peatselt tõstame meiegi," osutas Favora kütuseketti haldava AS Johnny tegevjuht Heiki Paarop peatsele kütusehinna tõstmisele.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.