Eile õhtul upitas Statoil kütusehinda liitri kohta kolmandik krooni. Süüdi selles külm ilm, toibuv majandus ja tugevned dollar, ilmneb kütusefirma pressiteatest.
"Lähtuvalt toodete sisseostuhindade kallinemisest tõstis AS Eesti Statoil eile, 11. jaanuaril, kell 23:00 mootorikütuste jaemüügihindu. Mootoribensiinide hind muutus 30 senti liitri kohta ja diislikütusel 35 senti liitri kohta.
Peamiseks hinnamuudatuse põhjuseks on valmistoodete sisseostuhindade tõus, mida mõjutab peamiselt külmalaine põhjapoolkeral, kus paikneb ka ligi 40% maailma naftavarudest tarbiv USA.
Lisaks ilmastikuoludele mõjutab naftasaaduste hindu ka majandusolukorra järkjärguline paranemine maailmas ja dollari kursi tugevnemine viimase nelja nädala jooksul," seisab Statoili pressiteates.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seega alates eilsest õhtust on kütuste hinnad Statoili jaamades järgmised:
Teeninusjaamades:
Mootoribensiin 95 16.95
Mootoribensiin 95 Ultima 17.20
Mootoribensiin 98 Ultima 17.45
Diislikütus Fortis 16.90
Automaatjaamades 1-2-3:
Artikkel jätkub pärast reklaami
Mootoribensiin 95 16.70
Mootoribensiin 98 17.20
Diislikütus 16.65
Neste esindaja teatel tõstsid nemad oma ketis hindu täna hommikul kell 10.
Seega on siinseteski automaatjaamades hinnad sellised:
Futura 95 Euro 16.70
Futura 98 Euro 17.20
Futura D Euro 16.65
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänane kütuseliitri odavnemine arenes kui vesternis: Neste eeskuju langetada hinda 20 senti virgutas tund hiljem Statoili tegutsema, veel tunnijagu hiljem kellas ka Lukoil oma hinnalangetusest. Neste ja Statoil põhjendasid seda sammu omamoodi: ühe jaoks sisseostuhind odavnes, teise jaoks kallines...
"Kui nüüd Neste ja Statoil pidama jäävad, siis peatselt tõstame meiegi," osutas Favora kütuseketti haldava AS Johnny tegevjuht Heiki Paarop peatsele kütusehinna tõstmisele.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.