Alanud aastaks ennustab lõunanaabrite raudtee riigifirma kaubamahtude kukkumist ligi kümnendiku - põhjus Eestis, edastab Logistics Finalnd.
Läti Raudtee hinnangul kahanevad firma kaubaveomahud sellel aastal ligi 10% ehk tasemele 48 miljonit tonni. Sellise ennustuse põhjenduseks tuuakse arenguid Eestis ja Venemaal.
2009. aastal vedas raudteefirma 53 miljonit tonni kaupa. See on 5% vähem kui 2008. aastal - siis veeti 56 miljonit tonni kaupa.
Raudteefirma esindaja Ugis Magonis tõi esile, et vene firmad on ju investeerinud Tallinna Sadamasse. Selle tõttu kaotavad nüüd Läti sadamad oma kaubamahte Tallinnale, eriti kivisöe osas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Sellegipoolest ei kavatse Läti Raudtee oma tariife tõsta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.