"Ma ei ole kuulnud ja ei usu ka, et keegi ütleks, et tule ja vea salakaupa...," teatas SCS Logistika tegevjuht Ivo Loide.
"Ma pole kunagi kuulnud, et keegi ütleks, et veab salakaupa," lisas ta.
Tema seletusel on asi idapiiril suhteliselt ühene - seal tolliga toimuv on ju seotud poliitiliste põhjustega.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Ma ei usu, et lätlased oleksid maksnud Vene tollivõimudele mingit raha, see summa 6,6 miljonit krooni on suht-koht väike number. Tegemist on kuulujuttudega..," pidas Loide lätlaste idapiiril toimuvat liialduseks.
Kui leedulasi pitsitas Vene toll augustis, lätlasi detsembris, siis millal on eestlaste kord?
"Eestlaste kord oli paar aastat tagasi, siis kanti osad firmad musta nimekirja, eestlased aga muutsid firmade nimesid... Vene tolli selline käitumine pole sugugi esmakordne," kostis ta.
"Vene tolli käitumise taga pole majanduslikud, vaid ikka poliitilised põhjused. Balti riigid on Venemaale ju nii ebaolulised partnerid, et sealne toll teeb meiega mis tahab," võttis Loide olukorra kokku.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.