• 06.01.10, 17:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Loide: salakup itta? Ei tea...

"Ma ei ole kuulnud ja ei usu ka, et keegi ütleks, et tule ja vea salakaupa...," teatas SCS Logistika tegevjuht Ivo Loide.
"Ma pole kunagi kuulnud, et keegi ütleks, et veab salakaupa," lisas ta.
Tema seletusel on asi idapiiril suhteliselt ühene - seal tolliga toimuv on ju seotud poliitiliste põhjustega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Ma ei usu, et lätlased oleksid maksnud Vene tollivõimudele mingit raha, see summa 6,6 miljonit krooni on suht-koht väike number. Tegemist on kuulujuttudega..," pidas Loide lätlaste idapiiril toimuvat liialduseks.
Kui leedulasi pitsitas Vene toll augustis, lätlasi detsembris, siis millal on eestlaste kord?
"Eestlaste kord oli paar aastat tagasi, siis kanti osad firmad musta nimekirja, eestlased aga muutsid firmade nimesid... Vene tolli selline käitumine pole sugugi esmakordne," kostis ta.
"Vene tolli käitumise taga pole majanduslikud, vaid ikka poliitilised põhjused. Balti riigid on Venemaale ju nii ebaolulised partnerid, et sealne toll teeb meiega mis tahab," võttis Loide olukorra kokku.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele