• 06.01.10, 17:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Loide: salakup itta? Ei tea...

"Ma ei ole kuulnud ja ei usu ka, et keegi ütleks, et tule ja vea salakaupa...," teatas SCS Logistika tegevjuht Ivo Loide.
"Ma pole kunagi kuulnud, et keegi ütleks, et veab salakaupa," lisas ta.
Tema seletusel on asi idapiiril suhteliselt ühene - seal tolliga toimuv on ju seotud poliitiliste põhjustega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Ma ei usu, et lätlased oleksid maksnud Vene tollivõimudele mingit raha, see summa 6,6 miljonit krooni on suht-koht väike number. Tegemist on kuulujuttudega..," pidas Loide lätlaste idapiiril toimuvat liialduseks.
Kui leedulasi pitsitas Vene toll augustis, lätlasi detsembris, siis millal on eestlaste kord?
"Eestlaste kord oli paar aastat tagasi, siis kanti osad firmad musta nimekirja, eestlased aga muutsid firmade nimesid... Vene tolli selline käitumine pole sugugi esmakordne," kostis ta.
"Vene tolli käitumise taga pole majanduslikud, vaid ikka poliitilised põhjused. Balti riigid on Venemaale ju nii ebaolulised partnerid, et sealne toll teeb meiega mis tahab," võttis Loide olukorra kokku.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele