Vedel- ja gaasikütuste sisse- ja väljaveoga tegelev AS Vartoni omanik Juri Vassiljev taotleb ettevõtte likvideerimist, sest tihenenud konkurents ja olukord turul kukutas käivet kümneid kordi. Raha samas firmal likvideerimiseks või pankrotimenetluseks ei ole.
2007. aastal ligi 90 mln kroonise käibeni ulatunud ettevõtte omanik ja tegevjuht Juri Vassiljev kommenteeris firma aasta-aruandes, et laevade punkerdamistöödega tegelenud ettevõtte viis keerulisse seisu nii sadamate veokäivete langus kui teravnenud konkurents. Et valdkond on pikaajaliselt perspektiivitu, proovis omanik firmat ka Venemaa investoreile müüa, kuid edutult.
Firma müüs maha kinnisvara, koondas töötajad ning müüs põhivahendid kontori ja selle mööbli. Raha ettevõttel arvel ega kassas pole, samuti pole kaubajääke. Raha ettevõtte pankroti või selle likvideerimisega seotud juriidiliste toimingute katteks pole samuti, lisas Vassiljev.
Viimati teenis 45 000 kroonise bilansimahuni (2007. aastal 6,4 mln) ettevõte kasumit - 1,6 mln kr - 2006. aastal. Eelmisel aastal langes firma käive ligi 90 mln kroonilt kahe miljoni kroonini. Omakapital oli aasta lõpu seisuga negatiivne 10,5 mln krooni ulatuses. Võlgnevus eralaenuandjate ees moodustas 10,3 mln krooni, riigile võlgnes firma veerand miljonit krooni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Pankrotiavaldust arutab Harju maakohus 14. jaanuaril.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.