Rohuküla - Heltermaa liini graafikujärgset laevaliiklust segavad jäämassid, mis on hakanud öösel muutunud ilmastikuolude tõttu liikuma.
Täna öösel muutunud ilmaolud tõid kaasa veetaseme järsu tõusu üle 20 cm. Lõunakaartest kuni 17m/s puhuv tugev tuul ja veetaseme tõus lükkasid liikvele jää, mis on kasvanud juba kohati kuni 20 cm paksuseks.
Niivõrd keerulistes oludes vajab väiksema jõudlusega parvlaev Scania tuge suurema jõudlusega parvlaevalt St Ola. Seetõttu hakkavad laevad alates kell 12:30 väljumisest Heltermaalt sõitma koos – St Ola sõidab ees ja Scania kohe tema järel.
Scania ei saanud seni väljuda Heltermaalt kell 10:30 ning Rohukülast lükkub kell 12:30 väljumine edasi kella 14:30-ks, mil on toeks ka St Ola.
Artikkel jätkub pärast reklaami
St Ola ja Scania väljuvad täna üheaegselt Heltermaalt kell 12:30, 16:30 ja 20:30 ning Rohukülast kell 14:30 ja 18:30.
Seotud lood
Rahandusministri ettepanekul otsustas valitsus täna eraldada reservist veeteede ametile jäämurdemahtude suurendamiseks veel 1,3 miljonit eurot.
Jõulupühade eel on Virtsu-Kuivastu ja Rohuküla-Heltermaa liinilaevade broneeringud enamuses kõik välja müüdud.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.