Iiri odavlennufirma sõnul on Vantaal lennujaamamaksud liiga kõrged ja need takistavat Ryanairil oma reiside arendamist Soomes, edastab Kauppalehti.
Ryanairi veendumusel võimaldaksid Vantaa madalamad lennujaamatasud firmal paisutada Vantaa lennuliiklust 15% ja looks juurde 2000 uut töökohta. Praegu kasutab Ryanair Soomes vaid Tampere Pirkkala lennuvälja odavteeninduse terminali.
Lennujaamu korraldav riiklik ühendus Finavia aga ei ole Ryanairi süüdistustega nõus:" Ryanair on tavaliselt olnud firma, kes ei kasutagi pealennujaamu. Meil Helsingis odavlennukontseptsiooni pole. Samad hinnad kehtivad kõigile."
Tema sõnul on valmimas uus lennujaamadirektiiv, mis võimaldab sama lennujaama eri osades pakkuda ka odavamat teenindust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.