Iiri odavlennufirma sõnul on Vantaal lennujaamamaksud liiga kõrged ja need takistavat Ryanairil oma reiside arendamist Soomes, edastab Kauppalehti.
Ryanairi veendumusel võimaldaksid Vantaa madalamad lennujaamatasud firmal paisutada Vantaa lennuliiklust 15% ja looks juurde 2000 uut töökohta. Praegu kasutab Ryanair Soomes vaid Tampere Pirkkala lennuvälja odavteeninduse terminali.
Lennujaamu korraldav riiklik ühendus Finavia aga ei ole Ryanairi süüdistustega nõus:" Ryanair on tavaliselt olnud firma, kes ei kasutagi pealennujaamu. Meil Helsingis odavlennukontseptsiooni pole. Samad hinnad kehtivad kõigile."
Tema sõnul on valmimas uus lennujaamadirektiiv, mis võimaldab sama lennujaama eri osades pakkuda ka odavamat teenindust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.