Edaspidi otsustas Välisson mitte minna kaasa hinna allalööjatega. Eks need põhilised allalööjad ole ikka mujalt Baltikumist tulnud vedajad. Kohalikke dumpingutegijaid on ka, kuid neid ei soovinud ta nimetada.
Seega jääb aktsiisitõusu tingimustes üle tõsta veohindu. "Samuti tuleb nüüd olla efektiivsem, kuid sedagi ei saa ju teha lõpmatuseni - juhid on ka inimesed," selgitas Välisson.
Võimalike kokkuhoiu kohtadena nimetas ta esmajoones kontoripoolt, püsikulusid, samuti tulevad kõne alla remondi- ja hoolduskulud.
Rahalisi raskusi tekitavad ka veoteenuse eest võlgu jääjad. "Oleme üritanud pandiõiguse rakendamist vältida. On kliente, kes tegelikult on maksevõimelised, kuid nad lihtsalt venitavad," oli ta kuri. Selle vasturohuks on hoiatus nende nimi avalikult välja panna.
"Samas kütusefirmad tasude ootamisega ei venita, nad keeravad lihtsalt kraanid kinni, näiteks meie neile võlgu jääda ei saa," tõdes Välisson
Uuest aastast tõuseb kütuse aktsiis keskmiselt 6% võrra. Nii kerkiks koos käibemaksuga diiselkütuse liitrihind 43 senti ja bensiini liitrihind 46 senti.