Ehkki kokkuleppe järgi peab süvendaja Belgia firma Dredging International N.V lõpetama töö 2012. aasta 31. juuliks, saadakse sensie tempo jätkumisel ühele poole juba 2010. aasta lõpuks, teatab Baltic-Course.
Seniselt 11-lt meetrilt süvendatakse sadamat 12,5 meetrini. Akvatoorium süvendatakse 10,5 meetrilt 12 meetrile, talvesadam saab 7 meetrit sügavaks.
Eelmised süvendustööd toimusid 1999. aastal, kui sadamat süvendati 1,5 meetrit ja sügavuseks saadi umbes 11 meetrit.
Tööde maksumus on 497,25 miljonit krooni. Sellest 74,5% katab Euroopa Liit, 19,6% tuleb Läti riigilt, 5,9% Liepaja erimajandustsoonilt.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.