Ehkki kokkuleppe järgi peab süvendaja Belgia firma Dredging International N.V lõpetama töö 2012. aasta 31. juuliks, saadakse sensie tempo jätkumisel ühele poole juba 2010. aasta lõpuks, teatab Baltic-Course.
Seniselt 11-lt meetrilt süvendatakse sadamat 12,5 meetrini. Akvatoorium süvendatakse 10,5 meetrilt 12 meetrile, talvesadam saab 7 meetrit sügavaks.
Eelmised süvendustööd toimusid 1999. aastal, kui sadamat süvendati 1,5 meetrit ja sügavuseks saadi umbes 11 meetrit.
Tööde maksumus on 497,25 miljonit krooni. Sellest 74,5% katab Euroopa Liit, 19,6% tuleb Läti riigilt, 5,9% Liepaja erimajandustsoonilt.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.