Venemaa Tööstus- ja Kaubandusministeerium ei välista Moskvitšide ja Tšaikade taastootma hakkamist, edastab Praim-Tass.
Sellest kõneles raadiojaama "Ehho Moskvõ" eetris ministeeriumi autotööstuse ameti direktor Aleksei Rahmanov. Tema sõnul eeldaks selline samm siiski sõltumatut riiklikku tootmist, kus masinate aluseks oleks 4-15 põhja ja mudelirivi ulatuks 16-20ni. "Ma ei välista, et Moskvitši järele nostalgitsevad inimesed saavad selle masina," märkis ta.
"Rääkides Tšaikast, siis see mark kuulub Gorki Autotehasele. Kui nad otsustavad taasluua selle brändi, siis miks mitte," lisas Rahmanov.
"Autoajalugu kõneleb ju, et brändi taaselustada on lihtsam, kui alustada nullist," toonitas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.