"Meie klimaatilised olud ei soosi seda gaasiautot, see on pigem lõunamaa jaoks. Tulevikus vaataksin gaasi asemel ikka elektri poole," ei pidanud gaasiautot suuremaks asjaks Pizzatakso tegevjuht Heimar Tartes.
Lisaks on tema arvates seni küll odavama gaasiliitri hind ikkagi ettearvamatu - ühel hetkel võib see olla väga kallis. Kuna diisel ja bensiin on igapäevasõitudel ka kulukad, eelistabki Tartes tulevikus elektriautot. "Kuid praegu on masu ja ei osta midagi," lisas ta.
Pizzatakso opereerib praegu igapäevaselt kahe autoga: diiselmootoriga Seat Incaga ja bensiinimootoriga Volkswagen Caddyga. Mõlema igakuine kütusekulu on siiski sama: keskmiselt 3000 krooni masina kohta.
Mis neil siis vahet?
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Eks diisel annab säästu pigem pikkadel sõitudel ja... jah, ega see väiksema mootoriga bensiinimasin ka kulukam ole," arutles ta.
"Surugaasile ma pole veel mõelnud - eks näis kuidas selline masin end üldse õigustab," jäi ta sekptiliseks Eesti Posti surugaasiga auto katsetamise osas.
Seni on Tartese meelest tulevikusooviks ikkagi elektriauto .
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.