"Meie klimaatilised olud ei soosi seda gaasiautot, see on pigem lõunamaa jaoks. Tulevikus vaataksin gaasi asemel ikka elektri poole," ei pidanud gaasiautot suuremaks asjaks Pizzatakso tegevjuht Heimar Tartes.
Lisaks on tema arvates seni küll odavama gaasiliitri hind ikkagi ettearvamatu - ühel hetkel võib see olla väga kallis. Kuna diisel ja bensiin on igapäevasõitudel ka kulukad, eelistabki Tartes tulevikus elektriautot. "Kuid praegu on masu ja ei osta midagi," lisas ta.
Pizzatakso opereerib praegu igapäevaselt kahe autoga: diiselmootoriga Seat Incaga ja bensiinimootoriga Volkswagen Caddyga. Mõlema igakuine kütusekulu on siiski sama: keskmiselt 3000 krooni masina kohta.
Mis neil siis vahet?
"Eks diisel annab säästu pigem pikkadel sõitudel ja... jah, ega see väiksema mootoriga bensiinimasin ka kulukam ole," arutles ta.
"Surugaasile ma pole veel mõelnud - eks näis kuidas selline masin end üldse õigustab," jäi ta sekptiliseks Eesti Posti surugaasiga auto katsetamise osas.
Seni on Tartese meelest tulevikusooviks ikkagi elektriauto .
Seotud lood
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.