• 06.11.09, 15:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Samat: Sõidame ja nõudlust on

"Täna veel sõidame, täidame lubatud mahud ja peame tulema välja," kostis Samat AS juht Mart Prikk Maumani looga seoses. Sektoril on oma nišš olemas.
Tema teada poldud Mauman Reiside tööga rahul, oli probleem graafikutega ja oli ka hilinemisi, loetles Sauel, Sakus ja mujal Tallinnast lõunas tegutsevate liinide operaatori juht kunagise konkurendi võimalikke hävingu põhjuseid.
"Ma ei ta, kas riik just piirab, aga väikebussidega vedajatel on keeruline Tallinna kesklinnas seisukoha leidmisega - algul olime Viru väljakul, siis Teatri väljakul, nüüd Kaubamaja juures seismas," kirjeldas Prikk väikebussidega opereerijate olukorda pealinna keskuses. Olukorra lahendamiseks peaks teme meelest piirama uute tulijate juurdepääsu. Seega, et koha saab siis, kui keegi eest ära langeb.
"Väikebussi eelis on see, et sõidad kiiresti linna ja keset linna. Siis on nõudlus olemas," selgitas Prikk väikebussisektori toimise eeltingimust. 
Näiteks Balti jaama vbäikebusside seisma sundimine paneks kogu selle sektori küsimärgi alla.

Seotud lood

Uudised
  • 06.11.09, 13:13
Mauman: pankroti tõid võlgujääjad ja riik
"Kui algasid keerulised ajad, ei pikendanud Swedbank krediidilepinguid ja firmad jäid võlgu ning riik pani oma bussid ette sõitma," loetles likvideerimisel Mauman Reisid OÜ juht ja omanik Martti Penu firma hävingu põhjuseid.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 11:12
Nähtamatu ajaröövel, millele on aga lahendus
Kujutagem ette ühe ettevõtte keskastmejuhti, kes peab nädala lõpus kaitsma oma aasta plaane. See vajab paaritunnist keskendumist ja asi saaks tehtud. Pärast hommikukohvi otsustab ta enne veel „kiirelt“ uudiseid sirvida ja meilid üle vaadata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele