Autor: Siim Sultson • 6. november 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Samat: Sõidame ja nõudlust on

"Täna veel sõidame, täidame lubatud mahud ja peame tulema välja," kostis Samat AS juht Mart Prikk Maumani looga seoses. Sektoril on oma nišš olemas.

Tema teada poldud Mauman Reiside tööga rahul, oli probleem graafikutega ja oli ka hilinemisi, loetles Sauel, Sakus ja mujal Tallinnast lõunas tegutsevate liinide operaatori juht kunagise konkurendi võimalikke hävingu põhjuseid.

"Ma ei ta, kas riik just piirab, aga väikebussidega vedajatel on keeruline Tallinna kesklinnas seisukoha leidmisega - algul olime Viru väljakul, siis Teatri väljakul, nüüd Kaubamaja juures seismas," kirjeldas Prikk väikebussidega opereerijate olukorda pealinna keskuses. Olukorra lahendamiseks peaks teme meelest piirama uute tulijate juurdepääsu. Seega, et koha saab siis, kui keegi eest ära langeb.

"Väikebussi eelis on see, et sõidad kiiresti linna ja keset linna. Siis on nõudlus olemas," selgitas Prikk väikebussisektori toimise eeltingimust. 

Näiteks Balti jaama vbäikebusside seisma sundimine paneks kogu selle sektori küsimärgi alla.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077