• 02.11.09, 16:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Välismaal proovi vaid kohaliku meeskonnaga

"Ega meile ka ei meeldiks, et tulevad poolakad või rumeenlased, kes hakkavad hinda alla lööma," pidas Abiveod OÜ juht Raivo Pukk loomulikuks piiri taga Eesti juhtidesse negatiivset suhtumist.
Teistpidi, eks välismaalasedki on aru saanud, et ka siin Eestis pole mõtet üritada. "Mind pole küll ükski Läti vedaja veel seganud," ei näinud ta suvel kerkinud teemas odavate Läti vedajate asjus probleemi.
Ühelt poolt võiks kasvõi isegi minna Lätisse, kuid kes sind seal ootab, nentis ta. Näiteks Soome politsei pidi Eesti vedajate kallal norima kõvasti ja otsima kõikvõimalikke tehnilisi rikkeid. "Kohalikud vedajad vaatavad, et vedaja välismaalane, tal puudu see ja see ning teatab politseile," seletas ta.
Ega oma meeskonnaga välismaal läbi löö, tuleb ikka võtta ametisse kohalikud, kes mõistavad kohalikke eripärasid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Võta kohalikud kampa ja võid edukalt läbi lüüa - ega kapital rahvust küsi," ergutas ta eestlastest vedajaid välismaal kätt proovima.

Seotud lood

Uudised
  • 03.11.09, 09:53
Kroonberg: Eesti vedajaid nöögitakse!
"Nagu oleks kellegagi mingi kokkulepe!?" imestas pahaselt rahvusvahelisi vedusid tegeva Nordveod AS juht ja omanik Peeter Kroonberg.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele