"Ega meile ka ei meeldiks, et tulevad poolakad või rumeenlased, kes hakkavad hinda alla lööma," pidas Abiveod OÜ juht Raivo Pukk loomulikuks piiri taga Eesti juhtidesse negatiivset suhtumist.
Teistpidi, eks välismaalasedki on aru saanud, et ka siin Eestis pole mõtet üritada. "Mind pole küll ükski Läti vedaja veel seganud," ei näinud ta suvel kerkinud teemas odavate Läti vedajate asjus probleemi.
Ühelt poolt võiks kasvõi isegi minna Lätisse, kuid kes sind seal ootab, nentis ta. Näiteks Soome politsei pidi Eesti vedajate kallal norima kõvasti ja otsima kõikvõimalikke tehnilisi rikkeid. "Kohalikud vedajad vaatavad, et vedaja välismaalane, tal puudu see ja see ning teatab politseile," seletas ta.
Ega oma meeskonnaga välismaal läbi löö, tuleb ikka võtta ametisse kohalikud, kes mõistavad kohalikke eripärasid.
"Võta kohalikud kampa ja võid edukalt läbi lüüa - ega kapital rahvust küsi," ergutas ta eestlastest vedajaid välismaal kätt proovima.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"Nagu oleks kellegagi mingi kokkulepe!?" imestas pahaselt rahvusvahelisi vedusid tegeva Nordveod AS juht ja omanik Peeter Kroonberg.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.