"Praegu pole me müüa tahtnud, vähemalt mitte seni, kuni veel vähegi tööd on ja liisingumaks saab tasutud," tõdes Abiveod OÜ juht Raivo Pukk.
"Minult pole küll keegi küsinud," pareeris ta hoogsalt, tunnistades viiv hiljem, et, jah, suvel oli küll. Müügisoovi jahutas vahepealene suhteliselt edukas september, kui saadi oma firmaga isegi väiksesse plussi. "Oktoober tuleb mitte midagi ütlevat - oleme end küll koomale tõmmanud, kuid kedagi koondama õnneks pole pidanud," osutas ta firmamajanduse vaiksele soikumisele peale omavalitsuste valimiste eelset aega. Kuid talv tuleb raske...
Firmal on liisinguga kaetud pooled autod. Üks seisev liisingveok küsib koos kõigi maksudega päevas 1000 krooni. See läheb puhtalt miinusesse. Sellegipoolest ei sooviks Pukk neist veel ühtegi müüa. "Elab selle talve üle nii kuidas see on - eks siis näis..., " jäi ta äraootavaks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Põhiliselt ehitusvaldkonnas vedusid tegev Abiveod OÜ omab koos tütarfirmadega kümme veoautot, millest praeguse seisuga on tööga kaetud 70-75% . Septembris oli see näitaja 90%. Põhiliselt tehakse vedusid rendifirmale Ramirent. "Praktiliselt kõik Tallinna ümbruse ehitajad olid meiie kliendid - kuid nüüd on neist alles nii vähe...," lisas Pukk.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.