Lähema viie aasta jooksul plaanib Saksa Raudtee koondada 13 000 töötajat, neist 10 000 lahkub kaubaveoa alalt, edastab Logistics Finland.
Raudteefirma nõukogu liige ja ametiühingu Transnet esimees Alexander Kirchner tunnistas, et masskoondamised järgneval viiel aastal on tõenäolised. Kui 13 000 koondatavast pärineb 3 000 lihtsalt administratiivalalt, siis 10 000 peab lahkuma kaubaveo vallast tervikuna.
Saksa Raudtee juhatuse liikme Karl-Friedrich Rauschi sõnul on kaubaveo mahtude kokkutõmbumise tõttu firmas rakenduseta jäämas 2 400 töötajat kaubaveo poolelt ja 1 500 töötajat tuleb koondada lihtsalt struktuursete ümberkorralduste tõttu.
Aastal 2011 peaks Saksa Raudtee kaubaveomahud olema Kirchneri hinnangul 11% madalamad kui aastal 2008.
Koondamiste kohta tuleb lõplik otsus detsembris.
Seotud lood
Sakslaste logistikafirma DB Schenker Rail otsustas koondada 800 töötajat, edastab Logistics Finland.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.