Ladade tootja juba ongi pankrotis ja selle riiklik toetamine on mõttetu, on Venemaa kaubandus- ja tööstusministeeriumit hoiatatud, edastab Kauppalehti.
Ministeeriumi enda hinnangul aga annab firmat veel saneerida, kui saata sealt minema 50 000 töötajat.
Äärmisse kriisi vajunud ettevõte on kui veskikivi riigil kaelas, teisalt ilma riigi abita oleks see juba hävinud. Kriisiajal on automüük Venemaal kahanenud 2/3, liiatigi on firma tunnistanud, et teevad "eriti viletsaid masinaid".
Siiski on varem Vene asepeaminister Igor Šuvalov vandunud, et ükski tehase töötaja kohta ei kaota. Nii ongi valitsus valmis pumpama autofirmasse veel 1,5 miljardit eurot.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.