Ladade tootja juba ongi pankrotis ja selle riiklik toetamine on mõttetu, on Venemaa kaubandus- ja tööstusministeeriumit hoiatatud, edastab Kauppalehti.
Ministeeriumi enda hinnangul aga annab firmat veel saneerida, kui saata sealt minema 50 000 töötajat.
Äärmisse kriisi vajunud ettevõte on kui veskikivi riigil kaelas, teisalt ilma riigi abita oleks see juba hävinud. Kriisiajal on automüük Venemaal kahanenud 2/3, liiatigi on firma tunnistanud, et teevad "eriti viletsaid masinaid".
Siiski on varem Vene asepeaminister Igor Šuvalov vandunud, et ükski tehase töötaja kohta ei kaota. Nii ongi valitsus valmis pumpama autofirmasse veel 1,5 miljardit eurot.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.