Ladade tootja juba ongi pankrotis ja selle riiklik toetamine on mõttetu, on Venemaa kaubandus- ja tööstusministeeriumit hoiatatud, edastab Kauppalehti.
Ministeeriumi enda hinnangul aga annab firmat veel saneerida, kui saata sealt minema 50 000 töötajat.
Äärmisse kriisi vajunud ettevõte on kui veskikivi riigil kaelas, teisalt ilma riigi abita oleks see juba hävinud. Kriisiajal on automüük Venemaal kahanenud 2/3, liiatigi on firma tunnistanud, et teevad "eriti viletsaid masinaid".
Siiski on varem Vene asepeaminister Igor Šuvalov vandunud, et ükski tehase töötaja kohta ei kaota. Nii ongi valitsus valmis pumpama autofirmasse veel 1,5 miljardit eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.