Ladade tootja juba ongi pankrotis ja selle riiklik toetamine on mõttetu, on Venemaa kaubandus- ja tööstusministeeriumit hoiatatud, edastab Kauppalehti.
Ministeeriumi enda hinnangul aga annab firmat veel saneerida, kui saata sealt minema 50 000 töötajat.
Äärmisse kriisi vajunud ettevõte on kui veskikivi riigil kaelas, teisalt ilma riigi abita oleks see juba hävinud. Kriisiajal on automüük Venemaal kahanenud 2/3, liiatigi on firma tunnistanud, et teevad "eriti viletsaid masinaid".
Siiski on varem Vene asepeaminister Igor Šuvalov vandunud, et ükski tehase töötaja kohta ei kaota. Nii ongi valitsus valmis pumpama autofirmasse veel 1,5 miljardit eurot.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.