"No ega see lähegi päevapealt. Lepingud on tehtud, tehnilisi takistusi pole, kuid konteinereid ka ei tule - pole ju kaupa, mida vedada," tõdes Miil OÜ juht Heiki Hütt.
Riias askeldav Miil OÜ on juba valmis hakkama vastavalt lepetele laadima Schenkeri sadamasse toodavaid kaupu Venemaale suunduvatele rongidele laadima. Kuid tahtmine on taevariik - kui pole piisavalt kaupa, siis pole ka konteinereid, mida laadida. Sellegipoolest ootab Hütt konteinerrongide Itta saatma hakkamist.
Transiidinduses valitseva vaikuse taustal esmaspäeval toimuva Euroopa ja Aasia transpordiministrite kohtumise kohta puudub tal arvamus. "Ma ei tea..., ma ei oska sellest midagi arvata," jäi Hütt reserveerituks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.