Lõunanaabrite vedajatel saabub 2010. aasta kevadel suurimate väjakutsete areg, teatab Läti autovedajate ühing Latvijas Auto logisticsfinland.fi vahendusel.
Tõele näkku vaatamise järel loodavad lätlased 2010. aasta teiselt poolelt leevendust. Teisalt aga ei jõua mitmed firmad sügisest pääsemist ära oodata ja lähevad enne pankrotti.
Ühingu andmeil on aasta esimene kvartal traditsiooniliselt aasta lõikes madalaima aktiivsusega, kuid majanduslanguse tingiumustes kujuneb just see aeg paljudele vedajatele ellujäämiskursuseks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Nüüdne veonduse madalseis on lätlaste ühingu ennustuste kohaselt muutusteta jätkuv 2009. aasta lõpuni.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.