Eelmisel nädalal võtsid Euroopa Parlament ja Ministrite Nõukogu vastu otsuse "EL maanteeveo pakett", mis võimaldab vedada kaupu senisest vabamalt ja paindlikumalt, edastab transportintelligence.com
Kui seni räägiti Euroopas vabakaubandustsoonidest, siis kaubavedude alal oli see seni pigem teoreetiline. Sest tegelikkuses ei saanud veokijuhid ikkagi töötada üle euroliidu vabalt. Nüüdne uus regulatsioon lubab juhtidel, kes oon sisenenud euroliidust väljajäävasse riiki, saata ja koguda kaupu sellest riigist seitsme päeva kestel alates sisenemisest. Järgmises kahes riigis läbiosõidul viibiv juht võib edasitoimetada ja koguda kaupu selleks, et naasta oma lähteriiki.
Uus regulatsioon peaks kaupade maanteid pidi edasitoimetamise muutma paindlikumaks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.