Eelmisel nädalal võtsid Euroopa Parlament ja Ministrite Nõukogu vastu otsuse "EL maanteeveo pakett", mis võimaldab vedada kaupu senisest vabamalt ja paindlikumalt, edastab transportintelligence.com
Kui seni räägiti Euroopas vabakaubandustsoonidest, siis kaubavedude alal oli see seni pigem teoreetiline. Sest tegelikkuses ei saanud veokijuhid ikkagi töötada üle euroliidu vabalt. Nüüdne uus regulatsioon lubab juhtidel, kes oon sisenenud euroliidust väljajäävasse riiki, saata ja koguda kaupu sellest riigist seitsme päeva kestel alates sisenemisest. Järgmises kahes riigis läbiosõidul viibiv juht võib edasitoimetada ja koguda kaupu selleks, et naasta oma lähteriiki.
Uus regulatsioon peaks kaupade maanteid pidi edasitoimetamise muutma paindlikumaks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.