Eelmisel nädalal võtsid Euroopa Parlament ja Ministrite Nõukogu vastu otsuse "EL maanteeveo pakett", mis võimaldab vedada kaupu senisest vabamalt ja paindlikumalt, edastab transportintelligence.com
Kui seni räägiti Euroopas vabakaubandustsoonidest, siis kaubavedude alal oli see seni pigem teoreetiline. Sest tegelikkuses ei saanud veokijuhid ikkagi töötada üle euroliidu vabalt. Nüüdne uus regulatsioon lubab juhtidel, kes oon sisenenud euroliidust väljajäävasse riiki, saata ja koguda kaupu sellest riigist seitsme päeva kestel alates sisenemisest. Järgmises kahes riigis läbiosõidul viibiv juht võib edasitoimetada ja koguda kaupu selleks, et naasta oma lähteriiki.
Uus regulatsioon peaks kaupade maanteid pidi edasitoimetamise muutma paindlikumaks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.