Septembris sai hoogu põhjanaabrite lemmikute Volkswagen Golfi, Škoda Octavia, aga ka Toyota Avensise müük. Eliitmargid veavad vaikselt järele, edastab taloussanomat.fi.
Sügiskuul registreeriti 7525 uut sõiduautot, aasta varem oli see näitaja 9871, niiet kriisi hajumine automüügist võtab veel aega.
Siiski on soomalste lemmikmarkide Volkswageni, Škoda ja Toyota müügis saabunud tõus. Tõuseb ka Fordi müük, seevastu Volvoi peab veel taluma langust..
Enim lisandus lõppenud kuul registrisse 417 uut Škodat.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Elkiitmasinate müük püsib kriisist hoolimata vaikses tõusus. Näiteks Audide osatähtsus autode turul on perioodil jaanuar-septembert 2009 kasvanud eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 4,1%lt 4,8%le. Mercedes-Benzil 4,0%lt 4,1%le, Jaguari ja Lexustel on näitaja endiselt 0,2% ümber.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.