"Ehkki me tunnustame igati Hansabussi panust Tallinn-Riia liini arendamisel ja kindlasti on ka nende turule tulek ühe faktorina aitanud kaasa trendile, kus aina sagedamini valitakse Riiga sõitmiseks just buss, siis kahjuks antud 1 kroonine kampaania meie arvates seda eesmärki ei toeta," kommenteeris Saarpuu Hansabussi kampaaniat. "Turu üldisele arengule tuleks pigem kasuks, kui Hansabuss oleks valmis pakkuma 1 krooniseid pileteid ka uutele klientidele, mitte nendele, kes meie juurest oma pileti on juba lunastanud."
Näiteks Lux Express müüs Saarpuu sõnul kuu aega tagasi Leedus enam kui 1200 piletit ühe liti eest. "Usume, et just selliste kampaaniatega suudame tuua rohkem kliente bussidesse ja parandada selliselt meie sektori üldist mainet. Kindlasti proovime siin omalt poolt jätkuvalt agressiivselt ja operatiivselt tegutseda," lisas ta.
Eurolines´i eelmisel nädalal toimunud "öömüügi“ kampaania (öösel maksis bussipilet erinevatel liinidel alates 49 kroonist - toim.) puhul ei olnud tema sõnul tegemist mitte niivõrd hinnasõja, kuivõrd regulaarse iseloomuga lühiajalise sooduspakkumisega, mida Lux Express erinevatel turgudel korraldab ja kus olid hõlmatud mitte vaid Tallinn-Riia, vaid ka teised suunad. "Kuna bussipileteid ostetakse reeglina vaid 0-3 päeva enne bussi väljumist, siis meie kampaania mõju tavamüügile on praktiliselt olematu, mistõttu ei sobitu see klassikalise "hinnasõja" raami," lisas Saarpuu.
Samuti on konkurendi hinnangul Hansabussi puhul tegemist ikkagi selgelt nišioperaatoriga, kes pakub Tallinna ja Riia vahel päevas ligi neli korda vähem istekohti. "Juba puhtalt seetõttu ei oleks hinnasõda meie lähtepunktist adekvaatne," selgitas Saarpuu.