Ostjad, kes ootavad uute masinate jätkuvat hinnalangust, peavad varsti pettuma.
"Elades üle autonduse kõigi aegade hullimat taandarengut, õppisid autotootjad kontrollima oma kulusid ja vältima oma vahendite paisutamist. Alates nüüdsest hakkame nägema ettevaatlikuid juurdehindlusi," hindas edasist uute autode müügi olukorda ala analüütik Jeff Schuster firmast J.D. Power and Associates.
Et ostjad enam suuri allahindlusi ei oota ja juba on asunud ettevaatlikult uusi sõidukeid ostma, siis Detroidi tootjatele on see turu tervenemise märk, vahendas Bloomberg.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Liiatigi on ju laod pea tühjad ja töötajad-tehnikad töönäljas.
Keskmine hind GMi, Fordi ja Chrysleri markidele kerkis Ameerikas teises kvartalis 7,8% võrra ca 255 000 kroonini. Keskmiselt kerkisid autode hinnad USAs aastatagusega võrreldes ligi neli protsenti peaaegu 270 000 kroonini.
Eelpool nimetatud markide juurdehindlused kahanesid augustis 26% võrra 32 800 kroonini. Allahindlused kahanesid augustis 22% võrra.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Et kriisiajal sai ületootmisest pääsemiseks uutele autodele tehtud hoolega allahindlusi, on nüüdseks Euroopa ja Aasia autovalmistajad ületoodangust vabad.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.