Aasta konkurentsivõimelisimaks logistikafirmaks saanud Tallinki suurim väljakutse on praegu säästuvõimaluste ülevaatamine - mille arvelt on võimalik kokku hoida, mille arvelt saaks rohkem teenida.
Üks euro lisaraha tähendab firmale miljoneid eurosid. Firma juhatuse liige Andres Hunt toob edetabelis näite, et kui näiteks varem puhastati laeva põhja kord aastas, siis nüüd tehakse seda tihemini. Põhjuseks, et laevapõhi kasvab vetikaid täis ja nii sõidab alus aeglasemalt ning võtab ka rohkem kütust.
"Ülejäänud maailmale ei saa vastu minna, vaid tuleb kaasa minna. Sa pead olema atraktiivne ja agressiivne. Me ei saa välistada, et tuleb teha suuremaid muudatusi. Kui liin on väga kahjumis, siis tuleb see sulgeda. On erinevaid variante ja me oleme neid stsenaariume läbi mänginud ning nüüd tuleb vaadata, mida edasine toob," sõnas Hunt.
Konkurentsivõimelisemad transpordi- ja logistikaettevõtted 2009
Artikkel jätkub pärast reklaami
1. Tallink Grupp AS
2. Asperaamus OÜ
3. Tallinna Sadam AS
4. Lennuliiklusteeninduse AS
5. Lajos AS
6. Spacecom AS
7. DPD Eesti AS
8. Tesa Logistics AS
Hetkel kuum
Pingereas üle 170 autovedaja
Artikkel jätkub pärast reklaami
9. Esteve Terminal AS
10. Saarte Liinid AS
11. NTN Est AS
12. TNT Express Worldwide Eesti AS
Konkurentsivõime edetabelit koostavad Eesti Kaubandus-Tööstuskoda ja Eesti Tööandjate Keskliit.
Möödunud aastal võitis konkurentsivõimelisima transpordi-logistikafirma tiitli Tallinna Sadam.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.