Saksa Raudtee (DB), mis sai esimesel poolaastal tugevalt räsitud majandus- ja finantskriisist, kiire kasv ja ülesostmised on selleks korraks ühel pool.
Ettevõtte tegevjuht Rüdiger Grube sõnul võtab mitu aastat, enne kui ettevõtte kaubamahud kerkivad tasemele, kuhu need ulatusid 2007-2008. aastal. Samuti peab logistikahiid kärpima kulusid, optimeerima tegevusi ning leidma uusi valdkondi, millest tulu lõigata.
Nii käivitaski firma languse vastumeetmena programmi reACT09, mille eesmärk on säästmine ning tulevikus firma elujõu ja konkurentsivõime tagamine. Grube sõnul ei tähenda kokkuhoid turvalisuse või teenuste kvaliteedilt järele andmist. Samuti teatas Grube konsolideerimise algusest - viimaste aastate ülesostmised tuleb ettevõttesse sulatada.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kontserni viimane ost, mis sai punkti sel suvel, on näiteks Poola logistikagrupp PCC Logistics Group.
DB andis juuni lõpu seisuga tööd 237 000 inimesele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Schenkeri omanikfirma Deutsche Bahn (DB) teatas esimesel poolaastal 14% käibelangusest. Kui kaubaveod raudteel kahanesid, siis reisijate arv kasvas.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.