• 27.08.09, 09:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lillipuu: tunneli lõpus paistev valgus on rong

Volvo ja Fordi autode ning tarbesõidukite müümisega tegeleva ASi Info-Auto tutundusdirektori Tiit Lillipuu sõnul tunneli lõpus veel valgust ei paista või kui mõnele paistab, on see rong. 
Mis automüügis peale kriisi juhtub, sõltub sellest, kui kaua kriis kestab, sõnas Lillipuu ajakirjale Juhtimine. "Tunneli lõpus valgust veel ei paista või kui mõnele paistab, siis see on pigem rong, mitte tunneli lõpp. Kui inimeste sissetulekud kasvama hakkavad, hakatakse rohkem ostma ja sellega kaasneb ka turundus," rääkis Lillipuu.
Täna on Lillipuu sõnul eelkõige autotootjate toel võimalik osta autosid odavamalt kui kunagi varem. 400 000 kroonist autot 100 000 krooni võrra odavamalt ostes on vale arvata, et see on olnud müüja brutokasum. On selge, et kui laojäägid on tühjaks müüdud, sama hinnaga edasi müüa ei ole võimalik. Hinnatase tõuseb selle taseme lähedusse, mis oli enne turu vabalangusesse kukkumist. Autode tootmishinnad ei saa ju oluliselt langeda, leiab Lillipuu.
Tarbijad peavad Lillipuu sõnul lihtsalt harjuma, et peale kriisi selliseid soodustusi ei ole või siis ootama uut kriisi.
Loe pikemalt 24. augusti Äripäeva kuukirjast Juhtimine. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele