Volvo ja Fordi autode ning tarbesõidukite müümisega tegeleva ASi Info-Auto tutundusdirektori Tiit Lillipuu sõnul tunneli lõpus veel valgust ei paista või kui mõnele paistab, on see rong.
Mis automüügis peale kriisi juhtub, sõltub sellest, kui kaua kriis kestab, sõnas Lillipuu ajakirjale Juhtimine. "Tunneli lõpus valgust veel ei paista või kui mõnele paistab, siis see on pigem rong, mitte tunneli lõpp. Kui inimeste sissetulekud kasvama hakkavad, hakatakse rohkem ostma ja sellega kaasneb ka turundus," rääkis Lillipuu.
Täna on Lillipuu sõnul eelkõige autotootjate toel võimalik osta autosid odavamalt kui kunagi varem. 400 000 kroonist autot 100 000 krooni võrra odavamalt ostes on vale arvata, et see on olnud müüja brutokasum. On selge, et kui laojäägid on tühjaks müüdud, sama hinnaga edasi müüa ei ole võimalik. Hinnatase tõuseb selle taseme lähedusse, mis oli enne turu vabalangusesse kukkumist. Autode tootmishinnad ei saa ju oluliselt langeda, leiab Lillipuu.
Tarbijad peavad Lillipuu sõnul lihtsalt harjuma, et peale kriisi selliseid soodustusi ei ole või siis ootama uut kriisi.
Loe pikemalt 24. augusti Äripäeva kuukirjast Juhtimine.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 kehtib Eestis muudetud liikluskindlustusseadus, mis laiendab kindlustuskohustust ka paljudele seni vabastatud töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema omadustest ja liikumisviisist.