• 26.08.09, 13:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ida-Euroopa vedajad kisuvad Briti logistika mainet alla

Ida-Euroopast pärit veokid, mida juhivad üleväsinud veokijuhid, mainekujundavad Suurbritannia logistikasektorit. Mitte heas suunas.
Teema kerkis, kui Briti parlamendi Saadikutekojas, kui Suurbritannia organisatsioon VOSA avalikustas vastavasisulise uuringu kokkuvõtte.
FTA esindaja Jo Tanner kommenteeris tulemusi: "Ohtlikest välisriikide veokitest, mida juhivad üleväsinud juhid, piisab, et kogu logistikasektorile halba nime anda. Mis siis, et Briti veofirmade autobaas on Euroopa turvalisim." Logistikasektor annab UKs tööd 2,3 mln inimesele.
"Turvalisus meie teedel peab olema prioriteet ja jätkuv mure on, et turvanõuetest sõidavad jõhkralt üle välispäritolu operaatorid." Eriti kehtib see Tanneri sõnul Ida-Euroopast pärit vedajate kohta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lisaks sektori mainele avaldavad ülekaalulised ja kehvasti hooldatud veokid ka Suurbritannia teid - enamasti riiki täispaagiga saabunud veokid ei anna makse riigikassasse ning veokite tehtud kahju maksab kinni Briti maksumaksja.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele