• 26.08.09, 13:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ida-Euroopa vedajad kisuvad Briti logistika mainet alla

Ida-Euroopast pärit veokid, mida juhivad üleväsinud veokijuhid, mainekujundavad Suurbritannia logistikasektorit. Mitte heas suunas.
Teema kerkis, kui Briti parlamendi Saadikutekojas, kui Suurbritannia organisatsioon VOSA avalikustas vastavasisulise uuringu kokkuvõtte.
FTA esindaja Jo Tanner kommenteeris tulemusi: "Ohtlikest välisriikide veokitest, mida juhivad üleväsinud juhid, piisab, et kogu logistikasektorile halba nime anda. Mis siis, et Briti veofirmade autobaas on Euroopa turvalisim." Logistikasektor annab UKs tööd 2,3 mln inimesele.
"Turvalisus meie teedel peab olema prioriteet ja jätkuv mure on, et turvanõuetest sõidavad jõhkralt üle välispäritolu operaatorid." Eriti kehtib see Tanneri sõnul Ida-Euroopast pärit vedajate kohta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lisaks sektori mainele avaldavad ülekaalulised ja kehvasti hooldatud veokid ka Suurbritannia teid - enamasti riiki täispaagiga saabunud veokid ei anna makse riigikassasse ning veokite tehtud kahju maksab kinni Briti maksumaksja.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele