• 26.08.09, 13:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ida-Euroopa vedajad kisuvad Briti logistika mainet alla

Ida-Euroopast pärit veokid, mida juhivad üleväsinud veokijuhid, mainekujundavad Suurbritannia logistikasektorit. Mitte heas suunas.
Teema kerkis, kui Briti parlamendi Saadikutekojas, kui Suurbritannia organisatsioon VOSA avalikustas vastavasisulise uuringu kokkuvõtte.
FTA esindaja Jo Tanner kommenteeris tulemusi: "Ohtlikest välisriikide veokitest, mida juhivad üleväsinud juhid, piisab, et kogu logistikasektorile halba nime anda. Mis siis, et Briti veofirmade autobaas on Euroopa turvalisim." Logistikasektor annab UKs tööd 2,3 mln inimesele.
"Turvalisus meie teedel peab olema prioriteet ja jätkuv mure on, et turvanõuetest sõidavad jõhkralt üle välispäritolu operaatorid." Eriti kehtib see Tanneri sõnul Ida-Euroopast pärit vedajate kohta.
Lisaks sektori mainele avaldavad ülekaalulised ja kehvasti hooldatud veokid ka Suurbritannia teid - enamasti riiki täispaagiga saabunud veokid ei anna makse riigikassasse ning veokite tehtud kahju maksab kinni Briti maksumaksja.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele