Kuna Venemaa tõhustas piiril Leedu vedajate suhtes kontrolli, on piiriületus pikenenud päevadeni. See tähendab, et Leedu vedajad peavad välisriikide kolleegidelt abi otsima kauba kohaletoimetamisel.
Eriti puudutab see toiduainete vedusid, näiteks liha transporti, mis ei kannata päevade kaupa ootamist, vahendas Baltic Course.
Konflikti teravnes möödunud nädalal, kui veokijärjekorrad kasvama hakkasid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Leedu veofirmad on hädas Venemaa karmistunud tollinõuetega.
Leedu veofirmade ühenduse Linava andmeil on Venemaa koostanud Leedu suurematest veofirmadest nn musta nimekirja, keda riiki lubada ei taheta.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.