Briti ajaleht The Independent kirjutas, et Läänemerel kaaperdatud ja teel sihtsadamasse kadunud kaubalaev Arctic Sea kaaperdati ilmselt teist korda.
Briti Piirivalve oli viimasena laevaga kontakt, kui see Inglise kanalit 29. juulil läbis. Piirivalve teatel ei olnud raadiühenduses midagi kahtlast märgata, kui alusega kell 5.30 varahommikul suheldi.
Raadiokontakt võis samas olla kas kaaperdajaga või siis meeskonnaliikmega, keda ähvardati relvaga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Viimati nähti alust Portugali lähedal. Teel Alžeeriasse olnud alus Gibraltari väina ei läbinud.
Seotud lood
Euroopa Komisjoni merendusametnikud kinnitasid, et juuli lõpus Rootsi rannikul pooleks päevaks kaaperdatud kauba-alus ja nädalaid kadunud olnud Arctic Sea teatas Portugali rannikul teisest rünnakust laeva pihta.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.