Läti riik kaalub airBalticusse rahasüsti, et säilitada osalus riigile strateegiliselt olulises ettevõttes.
Läti transpordiminister Kaspars Gerhards ütles ajalehele Dienas Bizness, et riik peab vältima olukorda, et lennufirma ainult erainvestori kätte läheb. Kui nii juhtub, kaob riigi kontroll ühest suuremast Läti ettevõttest.
Gerhardsi teatel otsustab valitsus airBalticu rahastamise nii pea kui võimalik.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lennufirma teenis möödunud aastal 620 mln krooni kahjumit. Ettevõtte omakapital on 600 mln krooniga miinuses, firma lühiajalised kohustused ületavad ettevõtte käibekapitali kolmekordselt.
Seotud lood
Läti riik kiitis heaks airBalticu aktsiakapitali suurendamise.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.