Arengufond ootab oma esimeselt ja suurimalt rahapaigutuselt Smartpostilt aasta lõpuks nullijõudmist ning 2010. aastalt ka kasumit.
"Praegusel hetkel ei ole rahulolematuseks põhjust. Viimaste kuude jooksul on pakiveo mahud kasvanud kordades ning teenuse kasutajate tagasiside on pea eranditult positiivne, see annab kindlust, et panus on tehtud õieti," kommenteeris Arengufondi investeeringute ekspert Indrek Kelder. "Tõelist tulemust, ja seega põhjust rahuloluks või rahulolematuseks, näeme siis kui väljume investeeringust."
Ehkki tema sõnul ei olnud investeeringu tegemise ajal ning prognooside kujundamisel sellise ulatusega majanduskriisi sisse arvestatud, on ettevõte Kelderi sõnul üles näidanud paindlikkust ning suutnud kiiresti muutuvates oludes teenuse käivitada ja püsida planeeritud eelarve piirides. "Tehnoloogiat arendavas ja uutele turgudele tungivas ettevõttes on käivitamisperioodil kulud suured ning kahjum normaalne ja planeeritud," selgitas Kelder. "Mõningad kõikumisi ajalisest plaanist on toimunud, seda nii positiivses kui negatiivses suunas, kuid tervikuna võttes püsib ettevõte kavandatud kursil."
Arengufond eeldab, et jooksva aasta viimastel kuudel jõuab Smartpost rahavoogudes kuu lõikes nulli, 2010. aastal loodab kasumit juba ka aasta lõikes.
Seotud lood
Eile kuulutati kahepäevase Ostujuhtimise ja Logistika Aastakonverentsi raames Aasta Logistikategu 2009 võitjaks SmartPosti aprillis käivitunud automaatne postipakiteenus.
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.
Enimloetud
4
Pingereas 130 autovedajat
Hetkel kuum
Pingereas 130 autovedajat
Lisatud video lõigu eelprojektist
Tagasi Logistikauudised esilehele