Arengufond ootab oma esimeselt ja suurimalt rahapaigutuselt Smartpostilt aasta lõpuks nullijõudmist ning 2010. aastalt ka kasumit.
"Praegusel hetkel ei ole rahulolematuseks põhjust. Viimaste kuude jooksul on pakiveo mahud kasvanud kordades ning teenuse kasutajate tagasiside on pea eranditult positiivne, see annab kindlust, et panus on tehtud õieti," kommenteeris Arengufondi investeeringute ekspert Indrek Kelder. "Tõelist tulemust, ja seega põhjust rahuloluks või rahulolematuseks, näeme siis kui väljume investeeringust."
Ehkki tema sõnul ei olnud investeeringu tegemise ajal ning prognooside kujundamisel sellise ulatusega majanduskriisi sisse arvestatud, on ettevõte Kelderi sõnul üles näidanud paindlikkust ning suutnud kiiresti muutuvates oludes teenuse käivitada ja püsida planeeritud eelarve piirides. "Tehnoloogiat arendavas ja uutele turgudele tungivas ettevõttes on käivitamisperioodil kulud suured ning kahjum normaalne ja planeeritud," selgitas Kelder. "Mõningad kõikumisi ajalisest plaanist on toimunud, seda nii positiivses kui negatiivses suunas, kuid tervikuna võttes püsib ettevõte kavandatud kursil."
Artikkel jätkub pärast reklaami
Arengufond eeldab, et jooksva aasta viimastel kuudel jõuab Smartpost rahavoogudes kuu lõikes nulli, 2010. aastal loodab kasumit juba ka aasta lõikes.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eile kuulutati kahepäevase Ostujuhtimise ja Logistika Aastakonverentsi raames Aasta Logistikategu 2009 võitjaks SmartPosti aprillis käivitunud automaatne postipakiteenus.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.