"Nüüd polegi autoklassi, millel hinda langetada. Ma ei näe selleks põhjust," nentis Ideal OÜ ehk Avise autorendi juhatuse liige Andres Osula.
Siiski peab ta võimalikuks äriklassi masinatel ja suurtel sõidukitel hinna langetamist, liiatigi on need masinad ju ärirahva puhkamise tõttu vähemas liikumises.
"Põhimõtteliselt on suviti taas platsil nullseis. Kui klient on broneerinud väikeauto, aga seda pole, siis saab ta asemele kallima väiksema hinnaga," kirjeldas ta Äripäevale olukorda. "Nüüd tuleb suvest võtta maksimum, talvel ollakse paindlikumad, niisamuti meiegi."
Hoolimata säravast suurelisest edujutust, tunnistas Osula, et rendifirmad, kelle sihiks on turistkliendid, tuleb sügisel ikkagi hakata hindu langetama. Äriklientidele suunatutel aga algab sügisel teine kasumi võtmise aeg. "Meil näiteks on eelkõige ärikliendid, seega sügisest hinnalangetamist ei tule ja nii maandamegi riske," eritles ta Avist teistest, pigem turistkliendile suunatutest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Loe pikemalt tänasest Äripäevast.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üks suurematest autorentijatest, Avies Europe Plc teatas, et sektori väljavaated on väga positiivsed.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.