Läti rahvuslik lennufirma airBaltic plaanib järgmisest aastast jõuliselt kaubavedude mahte suurendada nind uusi kaubalennukeid hankida.
Hetkel pakub lennufirma transiitvedusid, mille mahud on kasvavad, eriti lääne-ida suunal.
"Mulle tundub, et Riia lennujaama kasvanud kaubamahud on meile ootamatud, samas on meil soodus geograafiline asukoht, sest Riia on lähim lennujaam Kaug-Ida ja Hiinale ning võiks saada tähtsaimaks Hiina transiitkaubalennujaamaks," kommenteeris lennufirma juht Bertolt Flick ajalehele Latvijas Avize.
Ta lisas, et hetkel pole lennufirma kaubavedudele keskendunud, mistõttu on kaubaveomahud ka väikesed. "Arendame hetkel kaubavedude osa, et saaksime järgmisel aastal oma kaubalennukid käiku lasta," lisas Flick.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Lennundusturul toimuva tõttu külmutas Läti lennufirma airBaltic ambitsioonikad laienemisplaanid mitmeks aastaks.
Läti lennufirma airBaltic teenis eelmisel aastal 49,3 mln dollarit ehk enam kui pool miljardit krooni kahjumit.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.