Pariisi vanimal ja rahvarohkeimal metrooliinil nr 1 saavad rongid peagi hakkama juhtideta - lisaks stiilsusele ja modernsusele aitab see samm kaasa ka streikide vastu võitlemisel.
Metroo esimene liin, mis veab reisijaid turistimagnetite nagu Champs Elyseés, ja Louvre muuseumi, kujundatakse täisautomaatseks ehk traditsioonilisi rongijuhte sellel enam ei vajata, kirjutas The Guardian.
Ehkki metroo juht Serge Lagrange´i sõnul ei ole streikide vältimine automatiseerimise põhieesmärk, tõdeb, et masinatele lootmine aitab teenust märksa usaldusväärsemaks ja streikidele vähemhaavatavaks muuta.
Uudis on halb muidugi 250 rongijuhile, kes täna sel liinil töötavad. Mehitatud rongidelt jõutakse täisautomaatsete vedukiteni järgmise kolme aasta jooksul.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Pariisi metroo valmis 1900. aastal toimunud maailmanäituse ajaks.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.