• 10.06.09, 10:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saaremaa Sadam jääb kaubale suletuks

Keskkonnaministri kinnitusel ei luba kehtiv sadamapass Saaremaa Sadamas kauba laadimist ning samuti ei võimalda seadused teha sadama kasutamise osas keskkonnamõjude hinnangu järeldustega ja sadamapassiga vastuolus olevaid lühiajalisi erandeid.
Üleeile vastas keskkonnaminister Jaanus Tamkivi riigikogus Keskerakonna fraktsiooni liikmete esitatud arupärimisele võimaluse kohta kasutada Saaremaa Sadamat Hollandist tasuta saadava freesitud asfaltkatte ümberlaadimiseks, kirjutas Oma Saar.
Kauba laadimise võimaldamiseks peaks Saaremaa Sadama omanik algatama uue keskkonnamõjude hinnangu ja taotlema uut sadamapassi. “Aktsiaselts Tallinna Sadam sellest pikast ja kallist protsessist praegu väga huvitatud ei ole,” rääkis Tamkivi. “Seda enam et freesasfaldiga laevade teenindamine toimuks vaid lühiajaliselt,” lisas Tamkivi.
Tänavu aprillis pöördusid Leisi ja Mustjala vald ühiselt maanteeameti poole, et taotleda keskkonnaministeeriumilt eriluba maantee mustkatte ehitamiseks vajaliku puistematerjali ümberlaadimiseks Saaremaa Sadamas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele