"Esimeseks ülesandeks on tõhusa meeskonna loomine, näiteks on plaanis luua tugev ning motiveeritud arendusosakond," rääkis ta oma plaanidest e24.ee-le, "pean silmas nii koostööd teadusasutustega uute tee-ehitustehnoloogiate katsetamiseks ja kasutusele võtmiseks, erinevate huvirühmade kaasamist liikluskorraldusse, riigi suutlikkuse tõstmist ühistranspordi korraldamisel, üleriigilise ühistranspordi infosüsteemi arendamist ja rakendamist ning loomulikult liiklusregistri järjepideva arengu jätkamist."
Ta lisas, et samuti on oluline riigihangete korraldamise efektiivsus ning projektipõhise juhtimise rakendamine. "Ühe huvitava väljakutsena näen võimalust analüüsida erasektori kaasamist teedeehituse finantseerimisskeemi väljatöötamisse, mis on küllalt laialt levinud mujal maailmas," rääkis ta.